Moterys modeliai ir jų pasitikėjimas savimi

Visits: 2

Kai mažos mergaitės tai mato kasdien, nenuostabu, kad jų tikslas tampa būti viena iš tų gražių merginų ant žurnalo viršelio. Nesaugumo jausmas, nepasitikėjimas savimi, žema savivertė – tampa šių jaunų merginų gyvenimo dalis.
Modeliavimas nėra lengvas dalykas, net patiems geriausiems modeliams tai nėra lengva. Tačiau, jeigu jau modelis nusprendžia eiti šiuo keliu, jam labai padeda pasitikėjimas savimi. Pasitikėjimas savimi gali palengvinti situaciją net sunkiausiomis akimirkomis.
Nesvarbu ar norite būti laisvai samdomas modelis, ar priklausyti modelių agentūrai, ar siekiate būti mados modeliu, ar norite karjeros reklamos modelių srityje, svarbiausia moterims yra pasitikėti savimi, neskaitant nei amžiaus, nei kūno formų, nei grožio.
Įgyti pasitikėjimo savimi gali padėti veidrodžiai. Veidrodžiai gali parodyti mums tai, kas mums gali nepatikti, tačiau tai būtų labai puiki motyvacija viską daryti, kad situacija pasikeistų ir atspindys veidrodyje imtų Jums patikti. Dažniausiai žiūrėdamos į veidrodį moterys skleidžia daug neigiamos energijos kritikuodamos save. Vietoj to galima būtų padaryti kažką teigiamo, kas nuteiktų pozityviai. Pavyzdžiui daugiau dėmesio skirti grožio puoselėjimui, odos ir kūno priežiūrai. Taip tą neigiamą energiją, kurią išliejame gailėdami ir pykdami ant savęs, pakeistume į veiksmus, kurie veda tikslo link.
Kai modelis praranda darbą ar būna atmestas klientų, jam tai atrodo pasaulio pabaiga. Tačiau reikia suprasti, kad tai tik verslas, kuris kritikuoja, teisia, analizuoja ir jo tikslas tikrai nėra pravirkdyti žmones ar versti juos jaustis blogai. Klientų ir modelių agentūrų padaryti sprendimai yra paremti tik verslo tikslais. Nemažai pinigu patenka į modelių pramonę – štai kas yra svarbiausia – kas gali uždirbti daugiau pinigų. Modeliams negalima susikoncentruoti tik į savo konkurentus modelius, kurie gal būt yra aukštesni, gražesni, geresnio kūno sudėjimo, jie turi susikoncentruoti ties tuo, ką jie patys gali pasiūlyti geriausio. Modelių moterų pagrindinė klaida yra ta, kad vos pamačiusios gražesnę varžovę, jos iš karto pasiduoda ir ima galvoti, kad konkurentė nugalėjo ir jos neturi šansų. Vietoj tokių negatyvių minčių jos turėtų galvoti ką galėtų pasiūlyti klientams ką turi geriausio, kas suteikia joms tvirtybės ir pasitikėjimo savimi. Tai galėtų būti asmeninės savybės ar tam tikri fiziniai duomenis, kurie suteiktų Jums pranašumo prieš konkurentus.
Nebūtinai reikia būti modeliu, kad būtum graži, sėkminga ir žavėtum kitus. Užtenka tik pasitikėjimo savimi visiems šiems dalykams užpildyti.